.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضائي و اعلام بازگشت فرزندش از آمريكا
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند...
محسن رضائي و اعلام بازگشت فرزندش از آمريكا

به گزارش بازتاب، وي كه صبح روز پنجشنبه در برنامه پربيننده صبحگاهي "مردم ايران، سلام" حضور يافته بود، در مقابل سوال صريح مجري برنامه در مورد وضعيت و دلايل حضور فرزندش در آمريکا از بازگشت وي به ايران خبر داد.

بر اساس اين گزارش، رضائي هنگامي که پس از اشارات کوتاه مجري به اين موضوع و بي پاسخ گذاشتن ضمني سوال از طرف وي، با اين سوال صريح مواجه شد که در حاليکه شما از ضرورت وجود دموکراسي و آزادي بيان صحبت مي کنيد، چگونه است که فرزند خودتان از کشور خارج مي شود و آيا اين دليل اتوريته حاکم بر ذهنيت خودتان نيست، پاسخ داد، "ايشان قريب يک‌سال است پس از درمان و حضور در آمريکا به ايران برگشته است و مشغول فعاليت و زندگي در ايران است".

محسن رضايي در پاسخ به مجري گفت كه فرزندش در لس‌آنجلس زندگي مي‌كرده و در برابر اصرار مجري براي پاسخ به پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند.

در اين برنامه همچنين مجري تلويزيون با اشاره به فيلترينگ بازتاب، از برخورد با اين سايت ابراز شگفتي كرد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران، همچنين با اشاره به اين كه هم‌اكنون ايران از امنيت و ثبات کافي برخوردار است، گفت، در صورتي‌که ايران با تهديد نظامي مواجه شود، دوست دارد در خط مقدم نبرد جان خود را براي مردم ايران تقديم كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

gomnam 5 اسفند 1385
inha fagat hargahye alkai hast ke agahe moheen rezaee mizaneh
rastesh ro bekhai? harfae vaseh gofatn nadereh
be nazar man hata bastan baztab ham fagat vaseh in bood ke binandahyesh ra ziyad koneh
ay bab, jon harchi mardeh dast az in harfa bekeshid va ye megdar ba mardaom iran ro rast bashid
gomnam
نا شناس 6 اسفند 1385
به هر صورت فرزندي به صورت بد يا خوب فريب خورده يا بر اساس يك طراحي دست به كاري زد. مهر پدري حكم مي كند كه آقاي رضايي كار فرزند را حمل بر صحت نمايد و با وجود مخالفت دروني به نحوي بيان كند كه ايجاد تنش بيشتر درون خانوادگي را ننمايد. تازه اگر فرزند خطايي را مرتكب شده باشد نمي توان به واسطه ان پدري زحمتكش و فداكار را زير بمباران تبليغاتي قرار داد. همين چند سال پيش آقاي علي تهراني را به ياد داريد كه در راديو عراق بدترين لجن پراكني ها را عليه امام و مسئولان و نظام به نفع صدام و آمريكا انجام مي داد و در اوج دوران جنگ به عنوان مهره در اختيار استكبار جهاني خدمت مي كرد ولي بعد از اتمام جنگ پشيمان شد و به صورت كاملاً آرام و پنهان و بدور از چشم مردم زندگي عادي خود را مي كند. آيا بايد مسئوليت عملكرد ايشان را بر گردن اقرباي ايشان انداخت. اين مقوله را هم نظير چنين مورد فرض كنيد و هي براي كوبيدن آقاي رضايي از آن سوء استفاده نكنيد. ايشان خدمتگزار بزرگي است و تا موردي از تخلف براي خود ايشان اثبات نشد نبايد ناجوانمردانه كوبيده شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.